Zo waar de zon - Reisverslag uit Chiclayo, Peru van brupakaan - WaarBenJij.nu Zo waar de zon - Reisverslag uit Chiclayo, Peru van brupakaan - WaarBenJij.nu

Zo waar de zon

Door: Brupakaan

05 September 2007 | Peru, Chiclayo

We lijken een abonnement te hebben op vertragingen. De vlucht van vanochtend vertrok zo'n 3kwart uur te laat. Lan Peru heet de maatschappij, of is 't Lang Peru. Na een tussenlanding in de mist (geen gorilla's gezien) in Trujillo, landden we in volle zon in Chiclayo. De Mercado Modelo (plaatselijke markt) is inderdaad groot, heel groot. Alles lijkt er te koop te zijn, zelfs heksenkruiden. Veel toeristen hebben we hier nog niet gezien. En de lokale bevolking blijkbaar ook weinig toeristen. Het verschil met Lima is groot, ook al telt Chiclayo zo'n 600 000 inwoners.
We kijken uit naar wat de volgende dagen ons brengen, vooral de regio Chachapoyas.
Zonnige groeten,
BRUnoPAulKAthleenANnemie

• 05 September 2007 - 06:07

Jelle:

Allee vooruit, dan kan de echte reis nu beginnen.. Het amusement daar en geniet ervan.. zeker nu ook de zon van de partij is..

• 05 September 2007 - 06:15

Annelies En Luc:

geef jullie ogen de kost, dat je alles kan vertellen later hé! wij zijn benieuwd ! geniet ervan !
    groetjes ,
    luc en annelies

• 05 September 2007 - 07:55

Bo:

eyla,

Heel veel plezier.. dat wordt een reis om nooit meer te vergeten.. Geniet ervan!
    Geniet ook van de zon en stuur misschien ook een beetje naar hier :-)

Groetjes!

• 05 September 2007 - 10:34

Annick En Luc:

wij kijken ook uit naar jullie avonturen, het is moeilijk voor te stellen vanuit dit bewolkte land! voorzichtig en kijk voor ons bij!

• 05 September 2007 - 14:25

Monique:

Ik lees dat alles goed verloopt, buiten een beetje vertraging, maar ja daarvoor ben je op vakantie want opweg naar het werk is file.
    Hier is alles goed.
    Ik hou ons moeke op de hoogte en een fijne reis verder.
    groetjes,
    Monique

• 05 September 2007 - 16:26

Suzy V/den Atletiek:

Hoi,

Ik kreeg de weblink door van Annick en wil jullie bij deze veel plezier wensen. Maak er een onvergetelijke reis van. Ik kijk al uit naar de toffe reisverhalen.

Suzy

• 05 September 2007 - 17:15

Mit Van Rik:

Hoi Annemieke & C°

Dit is de derde poging die ik doe om jullie te bereiken. Hopelijk is het nu gelukt. Ik wens jullie een heel prettig verblijf ginder. Ik geloof er niks van dat ge in oktober al terug op 't werk zult zijn met al die vertragingen.

Groetjes uit Loenhout

• 05 September 2007 - 17:22

Mit Van Rik:

Hallo....

Amai nu ben ik fier op mezelf dat het gelukt is, ik als grote computerleek. Eigenlijk is het wel uw schuld ze madammeke. Ik moest toch niet aanmelden of zo ? Jawel zenne, maar allee 't is u vergeven.

Bye.....

• 05 September 2007 - 17:53

Ivo:

Ik heb ondertussen het juiste adres gekregen van Annick! Ik kijk met belangstelling uit naar jullie volgende reisverslag. Wij trainen ondertusen keihard door!!!

• 05 September 2007 - 19:13

Sandra En Pascal:

Geniet van jullie avontuur, het belooft daar duidelijk spannend te worden, wij volgen mee!

• 06 September 2007 - 05:32

Jacqueline En Jean :

Geniet er maar ten volle van hier is het maar shit weer zulle.

• 06 September 2007 - 09:11

De M & M's:

Hoi,

Wij zijn momenteel heel hard aan het werken. Dat zal bij jullie wel wat minder zijn, maar allee we gunnen het jullie.
    Ge krijgt nogal wat reacties seg. Zijn jullie BV's of wat ?
    We zijn benieuwd naar jullie volgende bericht.
    Geniet ten volle van jullie reis.

Mit en Marie uit Meer

• 06 September 2007 - 11:29

Kim:

Nu is het andersom, he! Zit ik hier in het koude België en kan ik jullie verhalen lezen en met veel plezier, hoor! Geniet ervan!

groetjes

• 06 September 2007 - 13:40

San:

Hey, terwijl ik hier in mijn kantoortje zit te turen naar het grijze miezerige weer buiten kan ik alleen maar dromen van de plaatsen waar jullie nog naar toe zullen gaan. Geniet er ten volle van en veel reisplezier! Ben benieuwd naar het volgende verslag van jullie avonturen.
    Muchos recuerdos! San

• 06 September 2007 - 17:51

Lia En Soni:

Hola a los viajeros,
    Maak jullie niet druk over die vertragingen mañana gaat alles beter. Breng maar wat heksenkruiden mee voor ons, die kunnen we hier best gebruiken... en wat maca voor de fysiek. Eigenlijk is 't hier wel rustig, Roger is flying! Nog een heel plezierige reis en hou ons op de hoogte. Salukes

• 06 September 2007 - 19:18

De Henskes:

Hoihoi,

Amai amai die vertragingen toch hé, maareuh liever wat vertraging in een mooi land, dan dat miezerige weertje hier hoor. (werkt op het gemoed van de lln ;) )

Groetjes

De Henskes (die helemaal ingepakt zitten in't plastiek en hun huis alleen nog maar kunnen verlaten via de veranda..)