Aangekomen - Reisverslag uit Lima, Peru van brupakaan - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Lima, Peru van brupakaan - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Brupakaan

03 September 2007 | Peru, Lima

Gisteren, 2 september gearriveerd in Lima, met een uur vertraging. Met andere woorden, in Madrid vertrokken op een Spaans uur. Voor ons minder erg dan voor Enrique, onze chauffeur van dienst. Maar - om het met zijn woorden te zeggen - no problema. En volgens onze gastheer in Lima, Jean-Paul Hemelaar, de Belg die Hotel Safe in Lima runt, is 1 uur vertraging te verwaarlozen. Vanaf 5 uur, da's pas vertraging. Tussen haakjes, Safe in Lima valt heel erg mee. We kregen er al enkele interessante tips en boekten er onze binnenlandse vluchten (Lima-Cusco en Arequipa-Lima). Vandaag zwerven we wat rond door Lima, door de garúa (altijd aanwezige mist). Het regent hier naar 't schijnt nooit, maar d'r valt altijd nat. Warm is 't hier niet (15 graden).
Morgen vroeg nemen we 't vliegtuig naar Chiclayo om daar een dagje de bezienswaardigheden te verkennen. Van daaruit reizen we verder naar de regio Chachapoyas, van waaruit we ons reisverslag verder zullen aanvullen, als het internet al in het oerwoud is doorgedrongen tenminste.
Hasta la vista.
BRUnoPAulKAthleenANnemie

• 04 September 2007 - 14:04

Sonja En Marc:

Wij kijken uit naar het vervolg ...
    Grts