Metereologische correctie - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van brupakaan - WaarBenJij.nu Metereologische correctie - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van brupakaan - WaarBenJij.nu

Metereologische correctie

Door: Brupakaan

21 Januari 2010 | Vietnam, Sa Pá

Net gemerkt dat er op de site te lezen is dat de temperatuur in Sa Pa
28°C zou bedragen. Iets meer dan de helft is correcter. We willen jullie niet te jaloers maken.

• 21 Januari 2010 - 19:37

Annick :

Hallo ginder,
    eindelijk tijd om jullie verslagjes te lezen, verschil tussen stressy België en Vietnam is groot denk ik...maar we zijn hier bijna verlost van de examenstress! Ik wens jullie nog heel veel mooie dagen toe! Dikke kus x

• 22 Januari 2010 - 21:16

Ann:

Hier scheen vandaag ook een zalig lente-zonneke of alleszins gaf eht een lente-gevoel;-).
    Die taal is inderdaad niet te doen he, maar hoe verder je naar het zuiden trekt, hoe duidelijker Engels er gesproken wordt.

• 23 Januari 2010 - 22:31

Ann:

Kathleen, Op het nippertje nog een hele gelukkige verjaardag he!!!