Vertrek naar Halong Bay - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van brupakaan - WaarBenJij.nu Vertrek naar Halong Bay - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van brupakaan - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Halong Bay

Door: Brupakaan

17 Januari 2010 | Vietnam, Hanoi

Gisteren Hanoi verkend, wandelend of beter zigzaggend tussen het verkeer, overwegend bromfietsen. Voetpaden zijn er wel, maar ae gebruiken is nog iets anders. De meeste worden ingenomen door verkopers van allerlei slag, gaande van non-food tot food, zoals vers, ter plaatse, gehurkt te versnijden vlees, verse, nog in een badje zwemmende of op het droge stuiptrekkende vis. Wat er zou kunnen overblijven aan wandelruimte wordt ingenomen door geparkeerde motorfietsen, bewaakt overigens en netjes op een rij naast mekaar geplaatst.
De lucht is niet van al te beste kwaliteit. De dames hebben zich een mondmasker aangeschaft. Vallen ze ook minder op, tenzij door hun lengte.
That's all.

• 18 Januari 2010 - 09:37

Joren En Erika:

Hallo,

Eindelijk na een dag of 2 proberen op de site geraakt. Als jullie in de mail zetten dat we brukapaan moeten bezoeken en het is uiteindelijk brupakaan dan kan je daar best wel een tijdje naar zoeken :-)
    Nu ik er dan toch in geslaagd ben om jullie te vinden op het net zie ik dat jullie eigenlijk in België zitten? Of moeten jullie dat nog aanpassen? Anders komen we graag morgen eten :-)Wat maken jullie?
    Genoeg gezever. Geniet van jullie reis daar, hopelijk wordt het daar even tof als in Peru. Daar heb ik ook juist de verslagen nog eens van gelezen. Toppie!!